poniedziałek, 2 września 2013

Powrót do szkoły? -Nieee!


A jednak czas wrócić w ponure szkolne mury.
Wcale nie jestem z takiego obrotu sprawy zadowolona.
Postanowiłam jednak poprawić sobie nastrój...
I trafiłam na zdjęcia promujące BOTOB "Thiller".








 Prawda, że miło popatrzeć na takie zapowiedzi..? Już się nie mogę doczekać comebacku. xD
Za to już dziś można podziwiać G-Dragona, którego genialnie wykonane MV dobija perfekcją.
Piosenka jest spokojna i szczera. W sam raz na dzisiejszy smutaśny dzionek. :)


6 komentarzy:

  1. Och i ach te foty są gorące ;*
    Smok rozbraja za każdym razem ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Powrót do szkoły to naprawdę koszmar :/
    Ale mam też powód do radości - świetne przyjaciółki, w tym cb oczywiście oraz 30 września (może uda się dostać te kilkanaście książek, o których marzę) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja myślę, że nas kochasz. :D
      A książki na pewno dostaniesz. ^^ Może nie wszystkie... z wiadomych przyczyn... Ale kilka, na stówę. xD
      Będzie dobrze, zobaczysz. :)

      Usuń
  3. ojej ^^ ja student jeszcze wolne ale już niedługo :/ hmmm Ehh po tym na pewno nie będzie łatwiej lepsza już ta szkoła. Serio mówię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Student, student. Ale już niedługo październik. ;p Dołączysz do naszego opłakanego stanu 'szkoła: restart'. :D

      Usuń