czwartek, 29 sierpnia 2013

Zmiany i rocznica

Witajcie, kochani. :)


Wczoraj obchodziłam imieniny, a dziś prezentuję Wam trochę blogowych zmian.
Wraz z początkiem września minie rok, od kiedy założyłam tego bloga. Mam za sobą 64 posty, a w nagrodę 33 obserwatorów. ^^ Niezmiernie cieszę się, że jesteście ze mną: odwiedzacie mnie i piszecie komentarze.

Bardzo chciałabym, ażeby tak pozostało: by ta stronka się rozwijała i miała coraz więcej czytelników.

Niestety, do tej pory posty dodawałam nieregularnie, a i często mało miałam czasu, aby przygotować je wcześniej. Przepraszam.

W tym roku szkolnym czeka mnie wiele pracy, samodoskonalenia i wytrwałości.

Mam nadzieję, że będziecie ze mną. :)

Szablon przygotowała dla mnie Lizz Kaviste, której bardzo dziękuję, za dokonanie niemożliwego.  Jako jedyna szabloniarka wytrzymała moje nieustanne marudzenie i wykonała mi to cudo. ♥

Teraz czekam na wasz osąd w komentarzach.

A tymczasem chcę spróbować systematycznego uzupełniania bloga.
Na początek chciałabym, by post pojawiał się każdego poniedziałku.
Przypuszczam, ze to wcale nie będzie takie łatwe, jednak już postanowione. :)


8 komentarzy:

  1. Aww jaki śliczny szablonik ;> Jesteśmy z Tobą ^_^

    OdpowiedzUsuń
  2. Szablon cudowny, Lizz Kaviste ma talent, zrobiłam szablonik także dla mojego bloga :)
    Wybacz za zapomnienie o imieninach - nawet o swoich nie pamiętałam, póki nie zerknęłam w kalendarz. Spóźnionego, ale... Wszystkiego najlepszego, kochana <3
    W nowym roku szkolnym musimy wspierać się nawzajem, bo nie wiem, czy wytrzymam psychicznie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, ja też nie wiem. ;p Nasza szkoła jest... no. wyjątkowa. :D
      Dziękuję za życzenia, kochana. :)

      Usuń
  3. bosko tu teraz jest aż nie chcę się wstać wyjść ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za tak oficjalne podziękowania ^^ Rzeczywiście jestem zadowolona z tego szablonu, całkiem dobrze się prezentuje ^^
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń