sobota, 26 października 2013

Attack On The Pin-Up Boys


Kraj produkcji: Korea Południowa
Rok produkcji: 2007
Gatunek: komedia (chociaż piszą, że też thriller)
Opis: Najatrakcyjniejsi uczniowie jednej ze szkół zostają obrzucani kupą. Dochodzi do tego, że chłopcy zaczynają konkurować między sobą, by w ten sposób dowieść, że są najwspanialsi. Wszyscy oczekują, kto będzie następny, ale jest też ktoś, kto pragnie rozwiązać zagadkę i dowiedzieć się, kto dokonuje ataków.
Moja ocena: 9/10

W obsadzie spotykamy członków mojego ukochanego zespołu-Super Junior.
Ten film jest obowiązkowy dla wszystkich ELFów, ale zapewniam, że nie tylko.
Fabuła jest co najmniej dziwna, film... co najmniej ciekawy, a gra aktorska wcale nie taka zła. Mi film się bardzo podobał. Rozśmieszył do łez i wprowadził okrężną drogą w koreańskie kino. Ktoś kiedyś powiedział, że ten film 'kipi głupotą', trudno jest się nie zgodzić. XD

Tańczą, śpiewają... Jednym słowem: robią to, co potrafią najlepiej, a efekt jest fantastyczny!
(^_~)


4 komentarze:

  1. Gdzie oglądałaś? I.. po polsku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja oglądałam z angielskimi napisami na yt. Ale wiem, że któraś ze stron przetłumaczyła na polski, mam nadzieję, że film pojawi się w polskiej wersji językowej online. Może nawet już niedługo? ;)

      Usuń