środa, 7 sierpnia 2013

K-POP Festiwal 2013


Tak, tak, moi kochani. :) Jak już wspomniałam, szykowałam się, by pojechać na tegoroczny
K-POP Festiwal w Warszawie. Otóż, udało mi się. Całe szczęście, że mogłam pojechać wraz z moją drogą Justynką.^^ Nie dość, że towarzyszyła mi przez cały ten czas, to jeszcze wzięła na siebie organizację... no.. ogólnie-organizację wszystkiego, co tyczyło się wyjazdu. Za co bardzo, ale to bardzo jej DZIĘKUJĘ. :)
>Nie mam wątpliwości, dzięki komu cały ten nasz kilkudniowy wypad
można bez zastanowienia nazwać udanym.<
Ale przejdźmy do opisu wrażań. :)


Na miejscu byłyśmy znacznie wcześniej. Planowałyśmy iść na spotkanie TS Family, ale po dotarciu pod Pałac Kultury, stwierdziłyśmy, że chyba nie ma zbyt wielu osób, a nawet nie byłyśmy pewne do kogo zagadać... Więc pospacerowałyśmy, napawając się pięknem Warszawy.
Tuż po chwili zaczęli gromadzić się ludzie... I wraz z Justyną byłyśmy światkami akcji Flashmob. Ba! Nawet robiłyśmy za tło. xD
Niesamowite uczucie spotkać tylu ludzi, którzy słuchają tej samej muzyki, lubią te same zespoły... Fantastycznie. :) >wstawione zdjęcia<


Natomiast jeszcze później wszyscy zgromadziliśmy się przed Kinem Muranów, aby dostać się do środka. Muszę przyznać, że było ogromnie gorąco, a czekanie w słońcu nie ułatwiało sprawy. Gdy (około 16.30) rozpoczęto wpuszczanie nas do środka, czytaj: każdy dostał festiwalową pieczątkę, koszulkę z napisem "KEEP CALM AND LISTEN TO K-POP", oraz drugą pieczątkę "ultrafiolet", to przemieściliśmy się do środka.

Czekała na nas niespodzianka. I to nie była najmilsza niespodzianka, jakiej bym oczekiwała... A wszystko dlatego, że organizatorzy nie przewidzieli tylu osób na festiwalu i niestety bardzo ciężko było się pomieścić w sali kinowej.
Ale nie było też tak źle, jak można by pomyśleć, że było.

Dalej, mimo uciążliwego gorąca, bawiłam się genialnie!
Trzy z tańczących zespołów zostały wyróżnione, a właściwie dwa zespoły i jedna solowa tancerka. A że akurat te trzy występy podobały mi się najbardziej, to jestem zadowolona z oceny jury. Tutaj możecie zobaczyć występ SEI, ależ dziewczyny mają fajnie z tym wyjazdem do Korei Południowej (Gangwon)...! [LINK]
Życzę powodzenia i będę trzymać kciuki za dziewczyny! ^^
Hwaiting!!!

Jeśli chodzi o atrakcje, to nadal w głowie mam mix piosenek i fazę na kilka najbardziej chwytliwych. Co tam, że słyszałam je już wcześniej... W takiej atmosferze zupełnie inaczej wchłania się nutki... ^^

Oglądanie fragmentów koncertów z DVD na dużym, kinowym ekranie? BOMBA!
SuJu, 2NE1, SHINee, TVXQ, Big Bang... i jeszcze inne.
Czy zastanawialiście się kiedyś, jak to byłoby być mikrofonem?
Mi ta myśl przyszła do głowy podczas pokazu Big Bang z piosenką "Cafe" i nadal wpada do głowy co jakiś czas. GD...! Cóż on robił z tym mikrofonem?!? xD
Ach! Przede wszystkim Super Juniorzy na tak wielkim ekranie...! W czasie tych zaledwie kilku godzin wydarłam się niesamowicie! Następnego dnia było mnie słabo słychać, a jedyne co byłam w stanie wykrztusić, to melodie krzątające się po mojej głowie... ♥

Z racji tego, że podobało mi się niesamowicie, chciałam gorąco podziękować organizatorom (czyli CKK), za stworzenie cudownego widowiska i okazji do spotkania zakręconych ludzi z całej Polski. DZIĘKUJĘ!

매우 고맙습니다!
(o ile się nie pomyliłam, bo mój koreański nadal jest na bardzo słabym poziomie)

Do zobaczenia w przyszłym roku! :)



3 komentarze:

  1. OJ do zobaczenia w przyszłym roku hihi ten duży ekran mnie męczy-dlaczego nie widziałam, GD ach

    OdpowiedzUsuń
  2. Ohh, byłaś na ckk! Byli również moi wszyscy znajomi. Mnie niestety samej się nie udało. Zazdroszczę świetnej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Awww zazdroszcze !! Ja tez chce za rok >_< pozdrawiam Iu

    OdpowiedzUsuń