poniedziałek, 10 czerwca 2013

Henry-Trap!


Dokładnie tego dnia, którego miał, ujrzał światło dzienne pierwszy solowy mini-album Henry'ego z zespołu Super Junior-M... O tym wszyscy wiemy, mam nadzieję. :D

Moje opóźnione pojawienie się posta, jest usprawiedliwione brakiem dostępu do neta i czterodniowym wyjazdem w dalekie zakątki naszego kraju...

Ale wczoraj powróciłam i oto udostępniam tutaj album naszego uzdolnionego Henrysia. :)
Zwie się on TRAP i zachwyca, przynajmniej mnie. xD


Utwory są dostępne na iTunes, a także na YouTube (link poniżej).

01. Trap


05. Holiday  <<polecam!>>
06. I Would

Jeśli chodzi o teledysk, to jestem zadowolona. I to chyba na tyle.  Nie zachwycona, bo mogłoby być lepiej, ale dumna, że wreszcie doczekałam się solowego albumu tego niesamowicie zdolnego chłopca. :) Natomiast wszystkie utwory są świetne! Słucha się ich z przyjemnością, a i tłumaczenia są warte uwagi. (^_~)
"Jestem porzuconym ptakiem wewnątrz małej klatki nazwanej twoim imieniem..."


Czas na gify, prawda...?
[kliknij, aby powiększyć]



Jakie to poetyckie... I'm trapped... I'm trapped...

Inne utwory wciągają i napełniają pozytywną energią. :)



3 komentarze:

  1. czekałam na to ♥ pięknie,pięknie i pięknie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna piosenka i świetny kawałek, oczywiście od razu powędrowała na mój odtwarzacz i męczona jest cały czas ;3

    OdpowiedzUsuń