niedziela, 7 kwietnia 2013

Bawaria

Ostatnio pisałam o wyjeździe do Monachium i zwiedzaniu Bawarii...
Otóż wypad można w pełni uznać za udany!

>moje zdjęcia<

















Myślę, że nie ma co Was zanudzać szczegółami... Pogoda dopisała. Zwiedzaliśmy mnóstwo, a teraz z pewnością mogę stwierdzić: warto było.


Monachium jest fantastyczne, zwiedzanie Nowej i Starej Pinakoteki, to było coś niesamowitego... Obraz Leonarda da Vinci, Rembrandt, Rubens, Van Dyck, Van Gogh... Zobaczyć to wszystko, to jak przenieść się do innego świata! Bawaria jest przepiękna! Kocham góry, a zamek Neuschwanstein zrobił na mnie ogromne wrażenie. To właśnie na nim wzorowany jest zamek Walta Disney'a...


~*~*~*~
Ale wiecie, co było najlepsze...?
Że na każdym kroku spotkać można było mnóstwo Azjatów...



4 komentarze:

  1. cieszę się ,ze dałaś tyle zdjęć ;)
    OMG widziałaś Azjatów:P ??
    A gdzie zdjęcia hahah ?
    Było trzeba być jak paparazzi ;)

    JA bym do tego lasy także weszła
    Nutka kolorowa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj byłam. xD Ale moje kochane towarzyszki, co krok, wrzeszczały, żebym się opanowała! XD

      Usuń
  2. bardzo ciekawe zdjecia
    zapraszam do siebie http://www.memoriesofthc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia, chciałoby się odwiedzić te miejsca. Fajnie, że wycieszka się udała ;).

    OdpowiedzUsuń