czwartek, 21 marca 2013

Versatile Blogger Award

Zostałam nominowana przez IUPandę Machiko oraz Ji-Joon.
Dziękuję. :)

Zasady:
  • podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
  • pokazać nagrodę "Versatile Blogger Award" u siebie na blogu,
  • ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
  • nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
  • poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

1. Nie wierzę w przypadki. Nic się nie dzieje bez przyczyny.

2. Mnóstwo czasu poświęcam nauce, często spędzam w szkole nawet weekendy. Co nie znaczy, że to lubię... Chociaż sobotnie zajęcia z rysunku bardzo mi się podobały...

3. Od ośmiu lat jestem harcerką. :)

4. Martwię się. Wiecznie i ciągle. Jeśli nie o siebie, jakichś sprawdzian, to o cały świat i każdą jego część z osobna. I nie potrafię -choć próbuję- odpuścić sobie, olać wielu spraw. Zamiast tego mam +100 ptk nieuzasadnionego poczucia winy.

5. Oprócz k-pop'u uwielbiam też metal.
Nie mają wiele wspólnego, prawda?

6. Urodziny obchodzę tego samego dnia, co Lee Hong Ki. *.*


7. Marzę o własnej, wielkiej bibliotece... (a w niej specjalny dział na mangi!) xD


Moje nominacje (nie 15, ale 12... a wszystko przez to, że chciałam nominować owe 3, od których dostałam ten zaszczyt):

*Hikaru Neko


Heeej, w końcu mamy wiosnę.!
Chociaż tą kalendarzową. <3

4 komentarze: