poniedziałek, 25 marca 2013

Super Show 5



Super Junior World Tour - "Super Show 5" to trasa koncertowa koreańskiego zespołu Super Junior, która promuje ich szósty album studyjny Sexy, Free & Single. Trasa rozpocznie się dwoma koncertami w Seulu w marcu 2013 roku. ~Wikipedia


I co wy na najnowsze występy Super Juniorów?
Ja jestem pod wrażeniem.!
>Jak zawsze, zresztą!<

Wystarczy wpisać SS5, a już wyskakują tony filmików, zdjęć i opisów wrażeń.
Otóż, i ja przyłączam się do, licznego zresztą, grona widzów.

Myślę, że Siwon w tym roku zaszalał. xD
A i Ryeowook wygląda uroczo, prawda? *.*


Natomiast mamy też okazję podziwiać ich w nieco innej odsłonie...
[na zdjęciach EunHae]

Wszystkim, ale to absolutnie wszystkim, polecam oglądanie tego Show w każdej możliwej postaci!
Bo warto....!





~*~*~*~
A tutaj wstawiam wspomnienie...
Bo warto czasem powspominać. ;D


7 komentarzy:

  1. on serio maaa tatuuu?
    Ale spookoo !! Ile infoo :P

    OdpowiedzUsuń
  2. O jejciu... zdjęcia z koncertu widziała, ale do gifów już nie doszłam... popłakałam się ze śmiechu jak zobaczyłam tego Siwona... muszę pokazać to mojej siostrze! Ona go uwielbia XD
    Super Show wymiatają... jak Super Junior daje koncert jest miazga XDD
    Mam nadzieję, że w swoim życiu będę miała taką okazję i zobaczę to na własne oczy!

    OdpowiedzUsuń
  3. oooo Oni są boscy!
    ach i jak tu ich nie wielbić ;P??

    OdpowiedzUsuń
  4. ZDJĘCIA BEZ KOSZULKI!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. kochana jakoś pościaka dawaj z przystojniakami ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też zaskoczyły te występy na SS. EunHae mnie naprawdę zszokowało, oni.. wszystko muszą robić razem XD
    + OMG, dzięki za ten ostatni filmik, pamiętam jak się wtedy zachwycałam Eunhyukiem, ah <3

    OdpowiedzUsuń