czwartek, 7 lutego 2013

Liebster Award

Zostałam ponownie nominowana do Liebster Award.
Jest mi potwornie miło, w końcu to już szósta nominacja!

Dziękuję Miho. :)


1. Co lubisz robić najbardziej na świecie? (poza słuchaniem muzyki - można wpisać ale liczę na coś jeszcze)

2. Jak wyobrażasz sobie swoje życie w przyszłości? 

3. Który kraj Azji najbardziej na ciebie działa?

4. Ukochany przegląd artystyczny?

5.Ile lat/miesięcy/tygodni siedzisz w Azjatyckim Świecie?

6. Co pociągnęło cię do Azji?

7. Ulubiony owocek?

8. Powiedź jakąś ciekawostkę, której sądzisz że nikt oprócz ciebie nie zna.

9. Masz jakąś fobię?

10. Ulubione imiona dla dzieci + dlaczego?

11. Czy wiesz co oznacza twoje imię?



1. Co lubię? Jakież to trudne pytanie...

Tego roku zdałam sobie sprawę, że nie wyobrażam sobie życia bez sztuki.
Rysunek, malarstwo, rzeźba.
Choć nie jestem w tym szczególnie dobra, a końcowy efekt często mnie nie zadowala... To samo wyrażanie siebie w taki sposób jest czymś niesamowitym. *.*
Chyba nie mogłabym egzystować bez ołówków, farb, gliny i grafiki.

2. Szczerze? Zwariowana artystka z milionem pomysłów na sekundę.

3. Zdaje się, że Korea Południowa. :)

4. Chyba nie do końca rozumiem pytanie... Ale raczej brak.

5. Około roku i 8 miesięcy, jeśli chodzi o k-pop (czyli tak na poważnie). Już wcześniej wpadałam przelotem na ciekawostki, nowinki i azjatycką muzykę, ale wszystko zaczęło się od mangi (chyba już w podstawówce).

6. Muzyka. A w głąb: zafascynowanie odmienną kulturą i zupełnie innymi realiami codzienności.

7. Limetka.

8. Hmm? Wiecznie jestem przekonana, że inni wiedzą więcej ode mnie.
Dlatego i to pytanie rozłożyło mnie na łopatki. ;P

9. Nic mi o tym nie wiadomo.

10.  Nie mam.

11. Moje imię pochodzi od patrycjuszy, więc oznacza kogoś uprzywilejowanego. 
Ale to ja i moja osobowość nadaje znaczenie imieniu. :)


~*~*~*~

Moja piosenka tygodnia.
Stara jak świat, ale znów zawróciła mi w głowie. :)

Za to właśnie kocham k-pop...
Za ten bezwarunkowy uśmiech na mojej twarzy.
Przekazywany optymizm, radość z życia i śmiech bez konkretnego powodu.


5 komentarzy:

  1. poprawiłaś mi humor przez te video <3

    OdpowiedzUsuń
  2. To video naprawdę mnie rozbiło *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, już jest o wiele lepiej, dziękuję <3 Musi być lepiej, bo jutro trzeba już jechać do szkoły :C Nie wiem kiedy te ferie zleciały.. Nie będę mogła spędzać tutaj tak dużo czasu.. ale postaram się, bo w ciągu tygodnia strasznie tęsknię za blogiem *____*

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny TAG :D
    oo muzyczka świetna hi hi

    OdpowiedzUsuń
  5. hahaha to video ;D
    Ty to wiesz jak humor człowiekowi poprawić ;)
    cmok

    OdpowiedzUsuń