sobota, 12 stycznia 2013

Henry Lau


Henry Lau, nasz kochany chińczyko-kanadyjczyk... :) 
Jeden z Super Junior (najmłodszy), uczestniczący w projektach podgrupy Super Junior -M.




Powyżej Donghae z Henrym, a poniżej SJ-M.



Fioletowe włoski EunHyuk'a... *.*




Prawda, że Henryś jest bardzo przystojny???



Możecie o nim poczytać chociażby na Wikipedii, dlatego nie umieszczam tu faktów z jego życia, dat itp. ;)


Powyżej macie jego solowy utwór z albumu Perfection SJ-M.
A ja osobiście kocham jego covery... :)


Przedstawiam Wam  kilka z nich.


Któż nie kojarzy tych utworów w oryginale? xD
Pitbull, Bruno Mars... A mimo wszystko wersje Henry'ego mają swój niesamowity urok.
Wolę je od oryginałów. Zdecydowanie.!

A jak Wam się podobają?


~*~*~*~
Zima, zima... Śnieg... Ale czyż nie jest pięknie? 
Mount Deogyu-san (w Korei)

9 komentarzy:

  1. słodki HEnruś ;D
    kochana jesteś ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam, ze on jest takiiiiiiiiii zdolny!!
    Jego covery są 100 razy lepsze ha ha
    hmm On chyba jest teraz moim ulubieńcem ;D
    Jego solowy utwór też mi się bardzo podoba hmm.. tak sobie myślę ,że On powinien częściej być pokazywany i nie być w żadnej podgrupie!
    Tylko w głównej grupie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak, tak. Niesamowicie uzdolniony, a jego fascynacja muzyką... Tyle instrumentów na których gra... Mmm. A do tego ten jego... "urok osobisty". *.*
      Ulubieńcem mówisz..? Hahahh. Moim jest od dawna. xD

      Usuń
  3. co za wstyd mój angielski jest w okropnym stanie sa a u niego taki lekki ach..idę zakuwać ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko nie wiedziałam, że on ma taki zaisty głos. Wow ma talent chłopak. Powinien zacząć solową karierę !! ^.^

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja tam skomentuję... włosy Eunhyuka XD jejsiu <3
    + Henry ostatnio naprawdę mnie zaskakuje, zdecydowanie bardziej go polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post. Dołączam do grona obserwatorów, jeśli chciałaby się odwzajemnić będzie mi naprawdę miło.
    A Tymczasem zapraszam do mnie na udział w konkursie, do wygrania jest talon na fajne zakupy, zasady są bardzo proste, szczegóły link poniżej:
    http://modnywieszak.blogspot.com/2013/01/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń