poniedziałek, 8 października 2012

Na początek spróbuję się usprawiedliwić z weekendowej nieobecności. A stało się tak z powodu pewnej pracy pisemnej, którą pisałam trzy dni i nie mam najmniejszego pojęcia, czy jest chociaż na średnim poziomie. A mowa tu o eseju na temat przejścia z paleolitu do neolitu wg twórców filmu '10 000 BC', który to mieliśmy przygotować na zajęcia z historii sztuki.

Ale przejdźmy do czegoś przyjemniejszego. ;p
Spójrzcie na to: "LEARN KOREAN (◕‿◕✿)"


Hehhehh. Teraz nie pozostaje nic innego, jak tylko brać się do nauki. xD



Za to ja się przeziębiłam i chora leżę w domu. :(

~~~~~~~~

Wam życzę zdrówka, a na poprawienie humoru...

Czy marzyło Wam się kiedyś posłuchać naszych koreańskich ulubieńców w radiu?

Jeśli tak, to zachęcam do zwiedzenia tej stronki: SEOULFM

Kiedyś trafiłam na nią przypadkiem i byłam wręcz zachwycona. xD




Później zauważyłam, że nie tylko ja zawsze chciałam znaleźć taką stację radiową, więc przesyłałam link komu tylko mogłam. ;P Dziś mam okazję udostępnić go na blogu, toteż właśnie to robię. ;)

Może ktoś ucieszy się równie mocno, jak ja tamtego dnia? xD

Kolorowych Snów!



8 komentarzy:

  1. Stacja:)
    Obrazki z pierwszego linku fajne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju ja jestem uzależniona od tego radia prawie od początku przygody z kpopem haha ^_^

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżeli chodzi o profil to raczej nie miałam problemu z wyborem.. gorzej ze szkołą. Jestem w szkole mundurowej, w klasie wojskowej i zastanawiałam się czy po prostu nie pójść do zwykłego liceum, bo w tym jest strasznie dużo innych obowiązków. Jednak jak na razie nie jest tak źle, tylko strasznie tęsknię za domem, bo w internacie jestem. A jak jest u Ciebie? + Tak. Spakowani w kartony, które będą owinięte kolorowym papierem i wstążeczką, a następnie zostaną wysłane do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. No to jesteśmy w podobnej sytuacji ;) Myślę, że warto się poświęcić, bo jak będziemy siedzieć cały czas na dupie przed komputerem to nic pożytecznego z tego nie wyjdzie ;p + Wow 10-9h?! :o To naprawdę dużo.. Ale pociesz się tym, że np. ja muszę codziennie rano wstawać przed piątą i biegać na dworze albo chodzić w butach, które ważą więcej ode mnie XD ++ Ok, możemy się podzielić, ja biorę całą dziewiątkę, a Tobie zostawiam Shindonga :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ach...ciekawe, gdzie tylko takie znajdę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. http://sylwia-astrid-q.blogspot.com/ zaoraszam!!

    OdpowiedzUsuń