niedziela, 30 września 2012

 

Kolejny świetny edit. xD

Postanowiłam obejrzeć dramę "Miss Panda and Hedgehog".



Opis: "Pan Da-yang (Seung-ah Yoon) to młoda radosna otwarta i pozytywnie nastawiona do życia dziewczyna, która prowadzi kawiarnię "Cofe Panda". Natomiast Go Seung-ji (Dong-hae Lee) to cukiernik, który wychowywał się w sierocińcu przez co stał się oziębły i unika kontaktu z ludźmi. Jego przeżycia z dzieciństwa i obecne zachowanie przyczyniły się do nadania mu pseudonimu 'jeż'. Co się stanie gdy drogi tych dwojga ludzi się przetną?"
from Filmweb.pl 


Oglądam właśnie pierwszy odcinek. Mam nadzieję, że będzie warto...

Ba.! Na pewno będzie. xD

W końcu jedną z głównych ról gra Donghae. :)

7 komentarzy:

  1. ...noi mam zaciesz :)
    Moja siostra się pyta:
    z czego się cieszysz??
    '*

    OdpowiedzUsuń
  2. Japończycy są uroczy chodź przeraża mnie ich wygląd, wszyscy są tak podobni do siebie 0.0" ale i tak ich kocham ^^*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ho, ho ho. xD Ja gustuję w Koreańczykach. ;P

      A do wyglądu idzie się przyzwyczaić. :) Po pewnym czasie nawet nie wydają się już podobni. ;P

      Usuń
  3. Jeju jeju jeju muszę to obejrzeć *.*
    Jak pierwszy odcinek? Fajne? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A muszę przyznać, że dramka zapowiada się wspaniale. xD Donghae mnie powalił swoją rolą i tekstem: "jestem jeżem, muszę naostrzyć swoje kolce"... ^_^

      Znów gra niegrzecznego faceta, ale jaki on przystojny... Ehh. xD

      Usuń
  4. jestem w pierwszej klasie liceum. a Ty? :)
    + obejrzałam jak na razie te odcinki tej dramy, które są dostępne po polsku i podoba mi się ^^ a mnie osobiście Donghae powalił tekstem "Kiedy byłem w więzieniu..." Po prostu umarłam jak to usłyszałam. Donghae nie pasuje mi na kryminalistę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja po obejrzeniu Skip Beat! uważam, że ostatnio dają mu głównie takie role. ;P A Donghae się w nich oczywiście sprawdza. xD
      Chociaż chciałabym go zobaczyć jako dobrego, uczynnego i miłego chłopaka. *.*

      Usuń